17 December 2010

God morgon!

Är hemma idag, jävligt gött!
Tror det va lite för tidigt att gå till skolan igår, stor grät hela dan och mådde skit rent ut sagt.
Gör det fortfarande, men har kommit över det värsta. Så som att äta första frukosten ensam, utan min svarta flicka som låg nere vid mina fötter och dreggla, första middagen och ja, allt det där.
Mår fortfarande förjävligt och det känns som jag aldrig kommer skratta igen. Frågan är, kommer jag någonsin skratta igen?

Drog iaf till stallet efter nån timma i skolan, kändes jävligt bra. Det är enda stället där jag verkligen kan koppla av och bara släppa allt. Sjukt gött!

Tänkte försöka ta tag i lite skolarbeten idag, och i helgen. Har två stycken som jag ligger efter med nu. Ett skulle va inne igår och har knappt börjat och ett ska va inne idag och där har jag inte börjat.
Jaja, får ta det som det kommer.

Min svarta flicka!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0