i need you right in front of me.

Hasr pluggat historia, insåg ganska snabbt att jag inte skulle lära mig alla 30-40 händelser utan kortade ner dem och har övat in de allra viktigaste iaf. Så det känns ganska bra :)
Tänkte att vi skulle dra till med en sånn där "dag" nu också :)

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Min tro.
Ja, vad ska säga? Jag har inte direkt nån tro egentligen. Jag tror inte på att man återföds, jag tror inte på något liv efter döden, jag tror inte få att det finns nån gud som sitter där uppe och tittar ner på oss och straffar oss för våra misstag och felsteg i livet. Där emot tror jag att vissa personer kan vara sända från satan för att göra våra liv på jorden förjävliga. Jag tror dock på ett helvette är det sitter massa muskulösa män och gottar sig i värmen men inte att det är nån sexi där nere med horn i pannan. Men vissa är sända från satan, t.ex de idioter som bara finns för att göra livet surt och förjävligt för vissa människor.
Det är satans underverk (om man säger underverk om idioter).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullunge :D

2010-12-10 @ 18:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0