Dag 3

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Måste nog säga att jag har världens finaste föräldrar. Står alltid upp för mig och hjälper mig på alla sätt ochgör allt jag ber om.
Båda är från Småland, Nässjö. Min mor, Carina Nersäter är hur underbart gullig som hellst. Hjälper mig med allt som har med skolan att göra och peppar mig när allt bara är bajs och jag egentligen inte orkar gå upp på morgonen. (morgon trött, ooohja!) Peppar kanske är fel ord, mer tvingar och gapar och skriker på mig att jag ska gå upp, men det behövs kan jag säga. Annars hade jag legat i sängen heeeela dagarna^^

Min far, Tommy Nersäter är underbar. Min fina lilla pappa. Som har ställt upp för mig huuur mycket som hellst genom att aggera "Ponnypappa". Utan all tid och framför allt pengar han har lagt på mig hade jag aldrig, verkligen aldrig varit så duktig som jag egentligen är idag, och jag hade aldrig utvecklats till den människan jag är idag. Har verkligen detta att vara evigt tacksam för!

Jag tror helt seriöst, ärligt att jag har fått världens bästa föräldrar. Fast att de inte skämmer bort mig och kör mig över allt och ger mig pengar också hela tiden så är dem verkligen bäst. Jag har även fått lära mig att ta hand om mig själv vilket jag ser possitivt på, då de förbereder mig för ett självständigt liv och att jag inte kommer behöva vara beroende av dem hela mitt liv.

Min fina mamma!

Min fina pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0