7 Oktober 2010

Jag gymade idag! Första gången i mitt liv och jag hade min kära vän Jonathan som gyminstruktör. Gött att ha utbildade vänner ;) Gick faktist bättre än jag trott, men det brände ganska gött i musklerna ex antal gånger ;o
Men nu känns det bra, as trött bara!

Veckan har varit helt okej, nej en redigt jävla fitt vecka kan man säga. Har blivit av med tre hästar nu! En åkte till de gröna beteshagarna i himlen i tisdags, en såldes till Estland igår och den tredje och bästa åkte redan förra veckan men nu har dom bestämmt sig för att köpa hnm.

Hv förlorade även med 1-4 mot färjestad. Jävla fitt lag, sälja alla bra spelare nu liksom. Jävla wb frölunda. Börjar bli pinsamt nu, längtar bara efter att nhl ska dra igång!

Ja nu fick ni allt på en gång!
Nu ska jag sova. Godnatt!

Underbar tid vi fick tillsammans iaf<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0