2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? sjukt mkt^^
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga xD
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? ne ingen som jag vet ^^ Förutom typ mina kusiner dåe xD
4. Dog någon som stod dig nära? Gammelfarmor dog, men har inte träffat henne så mycket men.
5. Vilka länder besökte du? Sverige sverige sverige och skååååne ;)
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Jaa, men det är heeemligt^^ 
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Massa :) Men jag ahde världens bästa födelsedag :D
8. Vad var din största framgång 2010? Ehh, känns lite dumt men det gick faktist bättre i skolan än vad det någonsin gjort förut.
9. Största misstaget? he he, tror mina vänner vet om det nu ^^
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ramlade av en av unghästarna och slog i nackkotorna ganska ordentligt så hade nackkrage i en vecka ^^
11. Bästa köpet? min sjukt underbara turkosa skinnjacka. eller ja, pappa köpte den till mig (A)
12. Vad spenderade du mest pengar på? ehh, dammsugare och yoghurt på hallsås kanske xD
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina fina underbara vänner.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? then you say nothing at all 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Hade många jobbiga dagar, men har haft så sjukt mycket fler bra dagar också så det går nog jämt ut ^^
16. Vad önskar du att du gjort mer? suuuupit ^^ nej men helt ärligt, så vet jag faktist inte
17. Vad önskar du att du gjort mindre? hahahah, inget helt ärligt.
18. Blev du kär i år? jo jag tror väl det blev så ett tag, dock i sveriges största svin ^^
19. Favoritprogram på TV? - Kungarna av Tylösand helt klart
20. Bästa boken du läste i år? Läste en jäääävla massa, men alla mina rock legenders självbiografer äär bara för underbara.
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? jaaa :)
22. Något du önskade dig men inte fick? Det är väl typ alltid så xD
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Söööp som bara den med mina fina underbara bästa vänner!
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns alltid ngt men det gör inte så mkt ^^
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? BIFFKRIMINELL!!!
26. Vad fick dig att må bra? Mina fina vänner^^
27. Vilken kändis var du mest sugen på? Dregen (L) Alltid sugen på dregen xD
28. Vem saknade du? finns ganska många om man tänker efter
29. De bästa nya människorna du träffade? Träffade massa nya ^^
30. Planer för 2011? Leva livet ^^ göra allt jag vill och lite till^^


Världens bästa födelsedag med världens bästa vän!


Dregen (L)


Skåne med världens bästa Emmy!



Träffade Johan och Catte under 2010, underbara människor :)



Hade party hemma hos mig, sjukt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0