ångra aldrig något som en gång fått dig att le.

Sitter och käkar lite chips, super bra så här precis innan middagen.
men men.

Har spenderat dagen uppe i stallet idag :) Redigt mysigt!
Gracan gick jätte fint, dock lite stel men hon har juh inte ridits ordentligt nu det senaste så det är inte så konstligt.
Och Bonfort, denna underbara häst. Han är nog en av de absolut finaste och mysigaste hästarna jag suttit på.
Gör aldrig något dumt och skulle aldrig komma på tanken att bråka när man håller på med honom.
Vilket är tur med tanke på att han är 172cm ;)

Har tyvärr ingen bild som gör honom rättvis, ska se till att ordna detta :)

Ikväll ska jag bege mig till partille för filmkväll med mina fina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0