cupcakes!

Sitter och kollar runt på lite bloggar nu under pausen hos Let's Dance och fick väärldens sug efter att baka små sockser söta cupcakes! hihi. Det är helt sjukt hur goda dom är också.
Men har bestämmt mig för att bara äta godis EN gång i veckan nu fram till sommaren iaf.
Dels för att jag har ätit aldeless för mycket nu det senaste och tror jag börjar få någon form av sockerberoende.
Känner alltid att jag måste ha något sött och får näst intill panik om jag inte får något.
Och sen va jag också på väg att få hål i tänderna enligt tandläkaren.

Aldrig haft ett hål innan så vill verkligen inte få det heller!
Nu ska jag och pappi gå på hundpromenad :)

Bild lånad från google.se

Kommentarer
Postat av: LISA

SVAR: Visst är det! Jag gjorde mina egna här om dagen, check it out! :D

2011-01-14 @ 22:28:18
URL: http://blogofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0