Jag om 5år

Hur ser ditt liv ut om 5år?

Om 5år är jag 23år
och då har jag förhoppningsvis fått ut bra studentbetyg, haft en underbar student resa tillsammans med mina finaste vänner.
Tagit en bartender kurs och tatt mitt pick och pack och dragit till Thailand för att jobba och leva livet.
När jag är 23 har jag nog precis kommit hem från mitt underbara liv i Thailand, flyttat till Borås för att spändera yttligare två år vid skolbänken, men denna gången är det på polishögskolan.

Jag har som sagt inte några JÄTTE drömmar, utan jag vet redan vad jag vill och jag kämpar för att nå det helt enkelt.
Sen tar vi en dag i taget :)

Jag och bror i Thailand, 08/09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0