just like a tatto, I will always have you.

Sitter och kollar lite tv i väntan på att Solsidan ska börja. Inte långt kvar nu!
Sen efter det ska även mitt hår rakas, har växt som ogräs på dessa ca:2½ vecka. Sjukt!
Men nu ska det av igen ^^

Sen är det helt sjuuukt hur mycket jag längtar tills jag fyller 18. Dels för att jag är äckligt sugen på tatuering nu. Har känslan av att gör jag en så kommer det inte sluta där. Och om det blir som jag tänkt kommer den första redan nu i Augusti.
Sen är jag sugen att sätta en på insidan av underarmen också. En text. Antingen, Quem dii diligunt adolescens moritur eller I am never afraid I was born to do this.
Den första betyder mest för mig, en latins text som betyder "den Gud älskar mest dör ung" också med tanke på min häst. Dock så kan jag inte uttala den på latinska(?) så känns lite tråkigt då.

Den andra texten har ingen betydelse för mig egentligen. Mer än, I was born to do this. Ganska enkelt, inte rädd för så mycket, utan det jag gör va jag väl helt enkelt född för att göra.
En liten påminnelse till mig själv typ.

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

japp, slapp helg ;) vad har du för dig idag då?

2011-01-17 @ 07:30:21
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Alexandra

solsidan var galet bra :D

2011-01-17 @ 08:03:48
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0