min önskelista


Onepiece- kommer köpas inom en snar framtid om jag inte får den ^^ Hörde att det ryktades omm att de öppnat en affär i Göteborg?
Iphone 4-det jag önskar mig mest av allt.
John Whitaker hjälm-kommer inte i julklapp med kommer inhandlas en ny om det går igenom med försäkringsbolaget också.
Whitaker ridbyxor-underbara plagg!
Roeckl vinter ridvantar-är nästan säker på att dessa ligger i något paket ;)
Nya ridskor-vet dock att dessa ligger i ett paket eftersom jag valde dom själv ;)
Vinterjacka-hade verkligen behövt en ny.
Hunterstövlar gröna-som dock inte kom med på bild, men dessa snygga och otroligt sköna stövlar. Looove 

Well, det va min önskelista ;) Dyr, jo tack jag vet! Men när man är fattig student så får man passa på att önska sig det dyra man vill ha när man kan^^

Nu ska jag storstäda mitt rum och packa för i morgon^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0