11 Januari 2011

Har försökt blogga från min pihone hela dan idag men det har inte funkat och fick tar i min data först nu så ..

Skolan idag, redigt jävla chill dag. Hade bara inriktningen idag, as gött. Snacka lite om avel och så på teorin, chill.
Lärde mig faktist ganska mkt nytt idag, inte så insatt i det där med avel men det va redigt intressant :)

Sen va det ridning, va inte med och red dock eftersom min rygg är helt mongo. Ingen som har en ny att skänka mig?
Nee, skämt å sido, men så fort det blir minsta lilla kallt ute blir hela min högra sida helt förstörd.
Men det finns tydligen nån värme gräj man kan köpa, så vi ska kolla på det ^^

Kommer inte skriva något mer idag, hoppas det funkar bättre i mon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0