funderingar.

Kommer ett inlägg till iaf :)

Har lite funderingar. Det är juh trotts allt inte så himla lång tid kvar tills jag fyller 18år.
26Juni,
okej det är 5-6månader kvar men endå.

Jag har iaf bestämmt mig för vad jag vill ha, en tatuering. Vänstra skulderbladet.
Frågan är bara vad? Eller frågan vad finns inte längre då jag nu vet vad jag vill ha. Men det tog ca 3år att komma på det.
Något jag inte kommer ångra, något jag kan leva med hela livet och något jag fortfarande vill ha kvar och kommer vara stot över när jag är 65år.

Har bestämmt mig för en "hyllnings tatuering" skulle man väl endå kunna kalla det.
För den som betytt mest av allt i hela mitt liv, den som lärt mig allt jag kan idag och den som gjorde mig till den jag är nu idag.

Världens finaste prinsessa kommer sitta på mitt vänstra skulderblad och följa med mig över allt, vart jag än går.
Något jag aldrig kommer ångra, en bild från den bästa tiden av mitt liv.
Dock inte just den bilden här ovan, utan en annan jag har nånstans ^^

Det kommer bli perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0