4 Juli 2010

Hello world.

Har haft lite bloggpaus ett tag och känns som att det är tid att börja om.
Har undertiden provat lite olika bloggsidor men blogg.se är endå bäst, gillar dock blogspot.com's design mest.
Men iaf.

Vad har hänt sen sist?
Min bror och kusin har tagit studenten, jag har gått klart mitt första år på gymnasiet.
Och även hunnit fylla år. Det va helt klart bästa födelsedagen! Party med vääärldens finaste vänner och trevliga människor :)
Hänt något mer kul? Jag har blivit brun kan jag passa på att säga xD Jag slutar jobba på tisda :/
Något lite mindre kul är att jag har tagit sommarlov från ridningen.
Men kände att det va dags för en lite paus så sätter igång igen om 1½ månad :)

Under sommaren kommer ni får ta del av mycket bilder från mysiga sommardagar :)

Fick snyggaste tröjan av min gudmor i födelsedags present :)

Skolavslutnings outfit

26 Juni 2010 årets bild. Även min födelsedag^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0