Äggsallad.

Överträffade mina egna förväntningar förut.
Checkade runt i frysen efter ngt att stoppa i kistan till middag. Tror ni det fanns ngt?
Nej!

Så jag plockade och fixade lite och det resluterade i en super god äggsallad :) Tummen upp där!
Jag kan inte laga mat, jo jag kan egentligen men är för lat. Så jag blev lite förvånad!
Yttligare ett vuxen poäng, vad är vi uppe i? 5? Bara under sommaren (y). Kungligt må jag säga!

Snart ska jag ut och vara kunlig bakom ratten, jag ska övningsköra. Denna gången med min mor, oj oj. Första gången.
Well, vi säger så här. Det är inte mitt fel om "Emohuset" på skolan är lite bukligt när vi kommer tillbaka ;)

Typ så här såg det ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0