my passion

Sitter och kollar hästannonser.
Yes, jag är grymme sugen! Men om jag ska ha någon ska det va en riktigt jävla bra en, och allt ska kännas perfekt. Precis som det gjorde med mina andra stjärnor.

Men har hittat en som ser rriktigt jävla fin ut, 7år och 168cm hög.
Känner att jag är villig att offra mina resor och allt på detta nu.

Känner att jag har kommit till det stadiet nu när jag verkligen vet vad jag vill och det är detta, hästarna.
Har varit underbart att ha det som jag haft det nu, rida när jag känner för det också, men jag vill ta det ett steg längre nu. Det är dags att sattsa på riktigt.



Saknar träningarna, tävlingarna, och det allmäna att ha en egen häst att bara mysa med, lägga vaar enda krona jag har på hästen. Fyfan vad jag saknar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0